27 Ocak 2014 Pazartesi

Günün Olmazsa Olmazı: Makyaj Temizleme

Nereden başlasam diye düşünüp çok önem vermediğimiz ama aslında en önemli olan makyaj temizleme konusundan bahsetmeye karar verdim:) Sanırım en çok üşendiğimiz konulardan biri, yapması zevkli ama çıkarması bir o kadar zahmetli:) Temizleme kısmında bir sürü seçenek var. Ben de gün içinde hangisi daha kolayıma gelirse onu yapanlardanım.
Cola Make-up Cleaning Tissues 
Eğer hafif bir makyaj yapmışsam ya da sadece güneş kremi kullanmışsam yüzümü makyaj temizleme mendilleri veya sadece gül suyu ile temizlerim. Bu markayı Gratisten almıştım. Hem kokusu güzel (gül suyu severler için) hem yumuşak hem de fiyat olarak da güzel tavsiye ederim. 
 Petek gül suyunu kullanıyorum hem tonik hem makyaj temizleme niyetine, pamuk olarak da İnci Disk Pamuğu çok seviyorum, kenarları dikişli olduğu için dağılmıyor, ikiye ayrılmıyor. Tırnak temizleme konusunda elinizde parçalanmıyor:) Monaliza gül suyunu da yedek olarak bulunduruyorum, oldukça doğal bir kokusu var.

Nivea Visage Göz Makyajı Temizleyicisi
Göz makyajımı rimelli, diplinerlı yapmışsam eve gelince ilk iş temizlemek oluyor. Niveayı geçen sene almıştım ama daha yarı bile olmadı çünkü göz makyajı için üretilmesine rağmen gözlerimi çok yaktı. Belki de sorun bendedir bilmiyorum, daha önce kullanan varsa sizde ki durumu yazarsanız çok sevinirim. Ne kadar itinayla uğraşırsam uğraşayım gözüme kaçmayı ve yakmayı başardı o yüzden sık kullanmıyorum dolap bekliyor şuanda:)
La Roche Posay Toleriane Makyaj Temizleyici
50 ml'lik deneme boyunu kullanıyorum. Hem göz hem de yüz için olmasına rağmen gözü yakmıyor. Yumuşak bir kıvamı var kolay çıkarıyor memnunum.

*Krem temizleyicilerle makyajımı çıkarsam bile mutlaka gül suyu ile tekrar silerim çünkü bu kremlerim kalıntıları da sivilce yapabiliyor. Hatta vaktim varsa temizleyici jel ile yıkarım, en son ve temizlik işini bitiririm.


Uni Göz Makyajı Temizleme Diski
Kendinden temizleyici içerek ıslak disk pamuklardan oluşan paketi ilk aldığımda çok sevdim, sadece göz makyajı için değil yüz makyajını temizlemek içinde kullandım. Kolay çıkarıyor ve aynı zamanda zahmetsiz. Gratis'ten almıştım ama geçenlerde Bim'de de gördüm.
Makyaj temizleme konusunu burada bitiriyoruz. Eğer yeni bir şeyler denersem ki kesin denerim, tekrar paylaşırım.


2 yorum:

  1. Veee yeni blogda ilk yorumum! :D

    Güzel bir rutin :) Kullandıklarının hiçbirini daha önce kullanmadığım için sayende bir fikir edindim dostum. Nivea'nın göz makyaj temizleyicisi krem şeklinde sanırım değil mi? Ben daha önce Avon'un krem şeklindeki göz makyaj temizleyicisini kullanmıştım (ya da kullanmaya çalışmıştım mı demeli bilmiyorum) ve gözlerimi yakmıştı. Yağlı sıvı çözelti şeklinde olup çalkalanarak kullanılan temizleyiciler yakmıyor sanırım. Neutrogena'nınkini kullanıp gayet memnun kalmıştım. Şu an Lioele markasının kullanıyorum (tam adı: Lioele Aroma Waterproof Lip & Eye Remover) ondan da memnunum ama çok sık göz makyajı yapanlara göre değil, minicik.

    Cilt temizliği çok önemli gerçekten. Bazen çok yorgun olduğum zamanlarda makyaj yapmışsam çıkartmakla uğraşmak bana zor geliyor, hemen yatıp uyumak istiyorum ama çıkartmazsam ilerde yüzümün alacağı hali düşünüp tembellik etmemeye çalışıyorum. Yüzümüzde oluşan lekeleri, sivilceleri, kırışıklıkları filan kapatmaya çalışmaktansa hiç oluşmaması için çaba sarf etmek en doğrusu sankim :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh evet burda ilk yormumu almış bulunmaktayım, uğur getirirsin bence:))
    Krem şeklinde olanlarda ben de hep sorun yaşıyorum ama la roche güzel bu konuda o da krem kıvamında ama yakmıyor gözü. Evet avonun göz temizleyicisi de kötü bir de koca şişe satıyorlar:))
    Çok üşendiğimde mendille silip yatabiliyorum hani uykum kaçmasın falan diyince ama dediğin gibi gece makyajla kalmak cilt için en kötü şeylerden biri o yüzden mutlaka temizlemek lazım:)

    YanıtlaSil