24 Ocak 2014 Cuma

Bir Alışveriş Deneyimi: Kozvi

1622690_10152192818566450_1871961920_n
Yeni bir alışveriş sitesi olan Kozvi.com'dan yaptığım alışveriş dün elime ulaştı. Alışverişten memnun kaldığım için sizinle de paylaşmak istedim. John Frieda'nın şampuanlarını almak istiyordum ama indirimli bulmayı bekliyordum. Kozvi'de indirimde olunca şampuan ve bakım maskesi seti ve fönden sonra saçın daha uzun düzgün kalmasını sağlayıcı bir sprey aldım. Sonra sitede ki Kozvibox ı gördüm ve yeni ürün denemeyi sevdiğim için denemelik ürünler aldım. Buradaki kutunun diğerlerinden farkı içindeki ürünlerden 5 tanesini kendiniz seçebiliyorsunuz. Ben de Neostratanın diğer ürünleri merak ettiğim için göz kremi ve gündüz kremini seçtim bir  de daha önce makyaj temizleyicisi kullandığım memnun kaldığım La Roche markasından seçim yaptım.
1510765_10152192817936450_1499628936_n
Sitenin en çok sevdiğim şeyi seçtiğim ürünün son kullanma tarihi yakın olunca göndermemeleri ve beni arayıp ürünün parasını iade edebilecekleri ya da başka bir ürün seçebileceğimi söylemeleri oldu. Ben de Şampuan+krem+maske deneme seti yerine orjinal boy şampuanından istedim. Saçlarım çok fazla kırılıyor ve kabarıyor, bir sürü şampuan denedim bakalım bunlar işe yarayacak mı? Bir süre kullandıktan sonra fikirlerimi yazacağım:) Bu sıralar Kozvi.com'da çok güzel indirimler var, kaçırmayın diyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder